کد خبر: ۷۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
هزاران تن از دانشمندان و حامیان علم در سراسر جهان در اعتراض به اظهارات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر رد علم به تظاهرات پرداختند.
ناطقان: به نقل از روزنامه ایندیپندنت، در این تظاهرات که با نام "از ملبورن تا مکزیکو" برگزار شد راهپیمایان با در دست داشتن بنرهای مختلف از رئیس‌جمهور خواستند که از علم و دانش و تجربه گرایی حمایت کند.

در همین راستا، یکی از راهپیمایان در نیویورک اعلام کرد: من استاد دانشگاه هستم و همسرم تاریخ درس می‌دهد. در حال حاضر دولت کنونی نسبت به حقایق موجود بی‌توجه است.

دونالد ترامپ در گذشته اظهاراتی علیه تغییرات آب و هوایی کره زمین اعلام کرده بود که این اظهارات با انتقادات گسترده مواجه شد.

معترضان در روز زمین در شهرهای مختلف جهان این تظاهرات را برگزار کردند.

با این حال در حالی که هزاران نفر علیه ترامپ به تظاهرات پرداختند او در پیامی در توئیتر به مناسبت روز زمین اعلام کرد، دولت وی متعهد به ارتقای تحقیقات علمی برای درک بهتر محیط زیست و خطرات پیش روی آن است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین