کد خبر: ۷۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از مرکز خیریه حمایت از بیماران آسیب دیده اجتماعی و روانی، گفت: رسیدگی به محرومین بزرگترین امتحان الهی و خدمت به آسیب‌دیدگان اجتماعی، اقدامی انسانی و انقلابی است.
ناطقان: محسن رضایی هم زمان با سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) از «سرای احسان» که مرکز نگهداری و توانمندسازی بیماران آسیب دیده اجتماعی و روانی است، بازدید کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در دیدار جمعی از خیرین و خادمان سرای احسان، با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام موسی بن جعفر(ع) از زحمات و تلاش های کادر این مرکز، مدیریت و همه یاری رسانان آن تشکر کرد و گفت: از رسیدگی به محرومان و مستضعفان و کار کریمانه‌ای که در اینجا انجام می شود، تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: خدمت شما انسانی، انقلابی واسلامی و در جهت اهداف انقلاب اسلامی است. آرزوی شهدای ما این بوده که در جامعه اسلامی، نیازمندان و دردمندان پاسخ مناسب دریافت کنند و در اوج تاریکی‌ها، نور امید و دست حمایت را ببینند و در مملکت ما هیچ آهی بی‌پاسخ نماند.

رضایی ادامه داد: شما در کنار گروه‌هایی قرار گرفته‌اید که مردم گاه آنها را مزاحم خود می‌بینند و بدانید که این فداکاری از جانب خداوند بی‌پاسخ نخواهد بود.

وی با بیان اینکه رفع آسیب‌های اجتماعی، بزرگترین امتحان الهی ماست، افزود: بیماران آسیب دیده اجتماعی ، بسیاری از موضوعات را درک می‌کنند و گاه سخنان حکیمانه‌ای می‌گویند که ما را به فطرت پاک آنان دلالت می کند تا آنها را به یاد بیاوریم. خدا با مشاهده افراد آسیب دیده، به ما پیام می دهد که از سلامت و توانایی خود استفاده کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری ضرورت توجه به بحث توانمندسازی ، کاردرمانی و هنردرمانی، انتخاب یک شغل و حرفه برای بیماران آسیب دیده اجتماعی را هویت بخش توصیف کرد و در پایان افزود: برنامه دیدارهای مردمی را از این مجموعه گسترش دهید و بگذارید مهر و محبت مردم در ارتباط با بیماران آسیب دیده اجتماعی جاری و تعمیق شود.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین