کد خبر: ۷۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
یکی از شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: امنیت و ثبات خوبی در کشور برقرار است.
ناطقان: محمدباقر قالیباف که به مازندران سفر کرده است، در منزل شهید مدافع حرم قائم‌شهر محمد بلباسی پس از دیدار با خانواده این شهید، اظهار داشت: حماسه بزرگی با رشادت رزمندگان و شهدای مدافع حرم در سوریه شکل گرفت. شهدای مدافع حرم مظلوم هستند و به برکت خون این شهدا، تروریست‌ها یکی پس از دیگری از سوریه بیرون رانده شدند.

وی تصریح کرد: امروز هیچ فردی نمی‌تواند حضور قدرتمند ایران در منطقه را برای جهان تبیین کند و تمامی ملت ایران قدرشناس مظلومیت شهدای مدافعان حرم هستند.

وی هم‌چنین تصریح کرد: شهدای مدافع حرم خون تازه ‎ ای را در جامعه تزریق کردند و نسل امروز در عرصه دفاع افتخار آفرین شدند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم با بیان این‌که «کشور درحوزه ثبات و امنیت در جایگاه مطلوبی قرار دارد»، در عین حال گفت: در حوزه اقتصادی کارنامه قابل قبولی وجود ندارد و کشور از حیث اقتصادی سرخورده است.

 وی درباره شهید بلباسی، خاطرنشان کرد: شهید محمد بلباسی به همراه ۱۲ تن دیگر از مدافعان حرم مازندران سال گذشته در منطقه خان‌طومان سوریه توسط نیروهای تکفیری به شهادت رسیده است.

برنامه های بعدی  قالیباف  در مازندران ، حضور در گلزار شهدای غواص سورک و سخنرانی در مسجد جامع شهرستان ساری است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین