کد خبر: ۷۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
با پایان همکاری افخمی با برنامه "هفت"، شبکه 3 سیما هنوز نام مجری جدید این برنامه را اعلام نکرده است.
ناطقان: با توجه به اینکه چندی پیش افخمی مجری برنامه تلویزیونی "هفت" از اجرای این برنامه خداحافظی کرد، گمانه زنی‌ها درباره مجری جدید این برنامه ادامه دارد.

این روزها در فضای مجازی نام‌های مختلفی همچون رسول صدرعاملی و علیرضا رئیسیان شنیده می‌شوند.


برنامه هفت

در این میان نام‌های دیگری همچون فرزاد حسنی، محمد خزاعی و محمود گبرلو نیز وجود دارد.

این نام‌ها در شرایطی در فضای مجازی در حال گردش است که حتی ممکن است تهیه‌کننده برنامه "هفت" نیز تغییر کند و جای خود را به فرد دیگری بدهد.

در صورتی که تهیه‌کننده این برنامه پربیننده تلویزیونی تغییر کند، در تمامی بخش‌های این برنامه تغییرات اساسی به وقوع می‌پیوندد و از این جهت می‌توان گفت که تغییر صورت گرفته، به صورت بنیادی و ساختاری رقم می‌خورد.

در شرایط کنونی، هیچ نامی به عنوان مجری و تهیه‌کننده از سوی شبکه پخش کننده برنامه "هفت" یعنی شبکه سه سیما، تایید نمی‌شود.




به طور یقین با گذشت مدت زمانی اندک، سرنوشت این برنامه که همواره در زمان پخش خود حاشیه‌های بسیاری را در فضای سینما و در بین سینماگران ایجاد کرد، مشخص خواهد شد.


منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین