کد خبر: ۷۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
عصر امروز حسن روحانی پس از انجام کارهای روزانه خود در سمت ریاست جمهوری و بعد از پایان ساعت اداری در جمع حامیان تدبیر و امید در قزوین نخستین سخنرانی انتخاباتی خود را انجام داد.
ناطقان: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر امروز (یکشنبه) در جریان سفر یک روزه کاروان تدبیر وامید به استان قزوین، و پس از انجام کارهای مربوط به ریاست جمهوری خود بعد از ساعت اداری در جمع حامیان خود در سالن ورزشی شهید عباس بابایی شهر قزوین حضور یافت و سخنرانی کرد.

تا پیش از حضور روحانی در سالن شهید بابایی، طرفدارن و حامیان دولت تدبیر و امید با در دست داشتن پلاکاردهایی شعارهایی در جهت حمایت از روحانی سر دادند.

" وصیت هاشمی، حمایت از روحانی" و " سلام بر سه آیت روحانی، خمینی، خامنه‌ای، روحانی" از جمله شعارهایی بود که حامیان بنفش پوش روحانی پیش از حضور و در حین سخنرانی روحانی سر می‌دادند. آن‌ها همچنین پلاکاردهایی با نوشته‌های " دوباره ایران، دوباره روحانی " و " با روحانی تا ۱۴۰۰" در دست داشتند.

حاضران در نخستین سخنرانی انتخاباتی روحانی همچنین به روش ایسلندی اقدام به تشویق یکدیگر جهت حمایت از دولت تدبیر و امید و روحانی می‌کردند.

پیش از سخنرانی حسن روحانی در جمع حامیان خود در قزوین حجت الاسلام و المسلمین ناصر قوامی و حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله علیخانی از نمایندگان ادوار مجلس در حمایت از روحانی به سخنرانی پرداختند.

از جمله دیگر حواشی نخستین سخنرانی انتخاباتی رئیس جمهور قطع شدن بلندگوی سالن در ابتدای سخنرانی بود که در واکنش به این موضوع روحانی با تبسم خطاب به حاضران در سالن گفت: شما در کشور ما سراغ دارید که مشکل بلندگو حل شده باشد؟ باید این مشکل را هم برای همیشه حل کنیم.

سخنرانی روحانی ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه به پایان رسید و او قزوین را به مقصد پایتخت ترک کرد.

محمد نهاوندیان، محمدرضا نعمت زاده، مرتضی بانک، حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله علیخانی روحانی را در نخستین سخنرانی انتخاباتی همراهی می‌کردند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین