کد خبر: ۷۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مراسم رسمی قرعه‌کشی برنامه‌های ضبطی و زنده شش نامزد دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری، با نیم ساعت تاخیر نسبت به زمان اعلام‌شده، آغاز شد.
ناطقان: مراسم قرعه‌کشی شش نامزد دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری هم اینک از شبکه‌های یک و خبر زنده پخش می‌شود و اجرای این برنامه را مجید یراقبافان بر عهده دارد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری، دادستان کل کشور، نماینده شورای نگهبان و نمایندگان شش نامزد انتخاباتی در مرکز همایش‌های سازمان صداوسیما حاضر شده‌اند. عبدالعلی علی‌عسکری رییس سازمان صداوسیما و معاونان وی از جمله مرتضی میرباقری معاون سیما از دیگر حاضران در مراسم قرعه‌کشی هستند.

این برنامه که آغاز فعالیت رسمی صداوسیما در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری محسوب می‌شود، از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه امشب - سوم اردیبهشت ماه - به طور مسقیم روی آنتن تلویزیون رفت و از رادیو ایران هم زنده می‌شود.

رییس صداوسیما نخستین سخنران این مراسم است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین