کد خبر: ۷۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
آدم‌ربایان برای ربودن مردی سراغ او رفتند اما به اشتباه پسرش را ربودند.آنها وقتی پی به اشتباه خود بردند، گروگان را آزاد کردند.
ناطقان: روزهای پایانی اسفند سال گذشته مردی میانسال با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از افرادی به اتهام ربودن پسر جوانش شکایت کرد.

شاکی به قاضی مرشدلو گفت: پسرم‌‌ سوار پرشیای من شد تا به دانشگاه برود که سه مرد با تهدید چاقو و متوقف کردن خودرو، او را ربوده و 20 دقیقه به گروگان گرفتند و زمانی که متوجه شدند او را اشتباه گرفته‌‌اند، رهایش کرده و متواری شدند.

تحقیقات ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی برای یافتن آدم‌ربایان آغاز شد تا این‌که جوان ربوده شده به پلیس آگاهی احضار شد و در تحقیقات گفت: آن روز همین که با خودرویم از مقابل خانه‌مان حرکت کردم سه مرد با چاقو به من حمله کرده و سوار خودرویم شدند. مدام نام مرا می‌پرسیدند و می‌گفتند چرا چک هایت را نقد نمی‌کنی. آنها با مردی تماس گرفتند و زمانی که مشخصات مرا با عکسی که مرد اجیرکننده برایشان تلگرامی ارسال کرده بود مطابقت دادند، پی بردند مرا اشتباه گرفته‌اند و آزادم کردند.

این در حالی بود که تحقیقات نشان می‌داد، پدر این جوان با مردی اختلاف مالی برسر چند فقره چک میلیاردی داشته و به احتمال زیاد توسط آدم‌رباهای اجیر شده ربوده شده است. آدم‌رباها و مرد اجیرکننده تحت تعقیب قرار گرفتند که چند روز پیش سه نفر از آنها بازداشت شدند.

عامل این آدم‌ربایی به افسر تحقیق گفت: چون نتوانسته بودم به اختلاف میلیاردی با شاکی پایان دهم، نقشه ربودن او را طراحی کردم. اما همدستانم پسرش را اشتباهی ربوده و بعد آزاد کردند.

دو مرد آدم‌ربا نیز گفته‌های او را تائید کردند. دیروز آخرین آدم‌ربای فراری نیز بازداشت و به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت: من فقط گفته‌های مرد اجیرکننده را اجرا کردم.اما آدم‌ربایی مان اشتباهی بود. او قرار بود به من و دو همدستم پول بدهد ولی چون آدم‌ربایی را اشتباهی انجام دادیم پولی به ما نداد.

متهم روانه زندان شد. تحقیقات از او و همدستانش ادامه دارد.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین