کد خبر: ۷۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
آسیابی گفت: در پیگیری پرونده اراضی تصرف شده مهدیشهر 727 هکتار از اراضی به نام دولت ثبت شد.
ناطقان:حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان، با اشاره به پرونده اراضی شهرستان مهدیشهر خبر داد و گفت: یک فرد  به صورت غیر قانونی  و با استفاده از  خلا های قانونی موفق به اخذ سند رسمیت  مالکیت نسبت به 79 هکتار از اراضی  این شهرستان شده بود  که با گزارش  اطلاعات در سال 95این موضوع  در دستور کار قرار گرفت.

آسیابی افزود: با همکاری و تلاش و پیگیری  اداره کل منابع طبیعی و  اداره ثبت توانستیم  اقدامات قانونی را انجام داده  و با ابطال سند قبلی یک سند جدید به نام  دولت صادر کنیم  خوشبختانه  این پرونده با حکم قضایی  انجام نشد بلکه با  پیگیری شورای حفاظت از اراضی به نتیجه رسید.

وی  تصریح کرد: در پیگیری  پرونده اراضی تصرف شده مهدیشهر توانستیم 727 هکتار از  زمین های مجاوراین قطعه  هم به نام دولت به ثبت برسانیم.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین