کد خبر: ۷۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با یک شبکه خبری تاکید کرد مشغول بررسی بسیار دقیق برجام بوده و دولتش گزارشی را در این باره منتشر خواهد کرد.
ناطقان:«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه اجازه نخواهند داد ایران به سلاح اتمی دست یابد، از بررسی بسیار دقیق توافق هسته‌ای خبر داد.

ترامپ در مصاحبه با شبکه خبری «اُ اِی اِن» گفت: «هرگز نمی‌توانیم به ایران اجازه دهیم سلاح اتمی داشته باشد...مشغول بررسی بسیار دقیق توافق هسته‌ای هستیم.»

مشروح این گفت‌وگو هنوز در خبرگزاری‌ها منتشر نشده اما «تری یینگست» خبرنگاری که این مصاحبه را انجام داده با انتشار بخش‌هایی از آن در صفحه توئیتر خود نوشت: «دولت آمریکا گزارشی را درباره توافق هسته‌ای ایران منتشر خواهد کرد.»

پیشتر نیز مارک تونر، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری گفته بود که دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا تا زمان اتمام بررسی 90 روزه توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 به این توافق هسته‌ای پایبند خواهد ماند. 

ترامپ چندی قبل در مصاحبه‌ای با آسوشیتدپرس ضمن متهم کردن به نقض «روح برجام» گفت که ممکن است واشنگتن به توافق هسته‌ای با ایران پایبند نماند. 





منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین