کد خبر: ۷۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان فسا از پرداخت ۲۳۰ میلیون ریال به خانواده زندانیان خبر داد.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی زندان‌های فارس، حجت اله رضایی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان فسا طی گزارشی اعلام کرد: در راستای کمک و همیاری به خانواده های زندانیان بی بضاعت؛ مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال به خانواده های زندانیان فسایی پرداخت شد.

وی گفت: تعداد ۲۳۰ کارت هدیه یک میلیون ریالی به هر خانواده زندانی بی بضاعت اعطاء شد و این مبلغ اندک به صورت کلی نمی‌تواند مشکلات و معیشت خانواده های بی بضاعت زندانیان را تامین کند.

رضایی در ادامه اظهار داشت: با توجه به تفاهم نامه هایی که با مراکز آموزشی اعم از مرکز آموزش فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان و انجمن حمایت شهرستان منعقد شده؛ خانواده های زندانیان به صورت رایگان جهت آموزش به این مراکز معرفی می‌گردند که این آموزش ها می تواند مقدمه اشتغال مولد برای آنان باشد.

مدیر عامل انجمن شهرستان فسا تاکید کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) به عنوان سال اقتصاد مقاومتی و اشتغال و تولید نامگذاری شده است امیدوراریم بتوانیم با همکاری مسئولین و متولیان اشتغال شهرستان گام های اساسی در جهت ایجاد اشتغال خانواده های زندانیان برداریم.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین