کد خبر: ۷۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۵
همسرشهید منتظر قائم گفت: باید امروزه سیره شهدا را اعم از شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم، آیینه زندگی خود قرار دهیم.
ناطقان: صدیقه بیگم مدرس ثانوی صبح امروز (5 اردیبهشت‌ماه) در مراسم گرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، با اشاره به اینکه شهادت باعث حیات ابدی انسان می‌شود، گفت: بعد از گذشت ۳۷ سال از شهادت شهید منتظر قائم، اما یاد این شهید هنوز جاودان و زنده مانده است.

همسر شهید منتظر قائم در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: مردم باید کسی را انتخاب کنند که مدیر و مدبر و آگاه به مسائل سیاسی باشد.

وی ادامه با اشاره به اینکه مردم فردی را که انتخاب می‌کنند باید حافظ تمام کشور ایران اسلامی، ادامه داد: فردی که انتخاب می‌شود باید به محرومان و اشتغال‌زایی توجه داشته باشد.

همسر شهید منتظظر قائم  با اشاره به اینکه رسانه‌های خارجی و ضد انقلاب سعی بر ایجاد اختلال در انتخابات کشور دارند، خاطرنشان کرد: مردم باید مواظب توطئه‌های دشمنان باشند و فردی اصلح و شایسته را برای اداره امور کشور انتخاب کنند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین