کد خبر: ۷۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
مجموعه شعر «آن، مان، نباران» سروده مصطفی رحماندوست مناسب کودکان در سی‌‍امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط انتشارات سوره مهر عرضه می‌شود.
ناطقان: به نقل از انتشارات سوره مهر، مجموعه شعر «آن، مان، نباران» سروده مصطفی رحماندوست مناسب کودکان در سی‌‍امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط انتشارات سوره مهر حوزه هنری عرضه می‌شود.
 
مجموعه هفت جلدی «آن‌مان نباران» هفت نمایشنامه‌ به قلم مصطفی رحماندوست خالق اثر «صد دانه یاقوت» است. نمایشنامه‌ها به جای «یکی بود یکی نبود» با «آن‌مان نباران» آغاز می‌شود. این نمایشنامه‌ها کوتاه و آهنگین هستند و با دو یا سه شخصیت اجرا می‌شوند.
 
در این نمایشنامه‌ها یکی باران می‌شود یکی گلدان؛ خلاصه بچه‌ها فرصتی پیدا می‌کنند تا هرکدام در نقشی فرو روند و با هم بازی کنند. شعرهای این مجموعه، آهنگین هستند. چون ریتم را نمی‌توان از شعر خردسال حذف کرد. برای مثال، بعضی «هیچانه‌ها» هیچ معنا و مفهوم خاصی ندارند اما به خاطر آهنگی که دارند بچه را جذب می‌کنند.
 
مجموعه «آن‌مان نباران» برای گروه سنی «الف» سروده شده، و شامل این کتاب هاست: جلد اول (یک بابا و یک مامان)، جلد دوم (یک مسواک و یک دندان)، جلد سوم (یک اخمو و یک خندان)، جلد چهارم (بهار بود و زمستان)، جلد پنجم (قصه گرگ و چوپان)، جلد ششم (قصه باغ و باغبان) و جلد هفتم (قصه ابر و باران).
 
به گفته نویسنده اثر، «آن مان نباران» در حقیقت هفت نمایشنامه کوتاه برای اجرا در مهد کودک و مجموعه ای با رویکرد نهادینه کردن سبک زندگی از دوران خردسالی است.
 
به عقیده نویسنده، یکی از روش های جذب کودکان به کتاب‌خوانی، رفتار و کردار والدین آن هاست و اگر والدین الگویی مناسب در این زمینه برای فرزندان خود باشند، بی تردید فرزندانشان نیز به سمت کتاب و کتاب‌خوانی روی می آورند.  
 
خاطرنشان می‌شود انتشارات سوره مهر حوزه هنری در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیش از 70 عنوان کتاب دیجیتال و چاپ اولی حضور خواهد یافت.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین