کد خبر: ۷۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
تازه داماد شکاک، پس از دیدن عکس یکی از دوستانش در گوشی تلفن همراه همسرش، عروس جوان را با سیم خفه کرد.
ناطقان:تازه داماد شکاک، پس از دیدن عکس یکی از دوستانش در گوشی تلفن همراه همسرش، عروس جوان را با سیم خفه کرد.
23 اسفند 93، وقوع یک فقره درگیری خانوادگی در پاکدشت به پلیس اطلاع داده شد. با حضور ماموران مشخص شد تازه عروس با سیم خفه شده و شوهرش هم فرار کرده است. مرد جوان چند روز بعد دستگیر شد و با اعتراف به قتل، انگیزه خود را مسائل اخلاقی اعلام کرد.

با صدور کیفرخواست، متهم صبح دیروز برای محاکمه در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدباقر قربان‌زاده به دفاع از خود پرداخت.

در ابتدای جلسه دادگاه، پدر مقتول درخواست قصاص داماد سابقش را مطرح کرد و گفت: «متهم دخترم را کشته، اما ادعا می‌کند او را خیلی دوست داشته. من به هیچ وجه رضایت نمی‌دهم. او باید قصاص شود.» سپس رحیم در جایگاه متهم ایستاد و گفت: «از مدت‌ها قبل به رفتارهای همسرم مشکوک شده بودم. فکر می‌کردم با یکی از دوستانم ارتباط دارد. روز حادثه، تازه از سر کار برگشته بودم و لادن شام پخته بود. بعد از خوردن غذا می‌خواستم به حمام بروم که چشمم به گوشی تلفن همراهش افتاد. وقتی آن را چک کردم، عکس دوستم را در آن دیدم. دیگر نفهمیدم چه کار می‌کنم. اول با سیلی به صورت لادن زدم و بعد با سیم کامپیوتر خفه‌اش کردم.»

رحیم در آخرین دفاع خود نیز گفت: «من لادن را دوست داشتم و می‌خواستم فقط برای خودم باشد. آن روز آنقدر عصبانی بودم که نمی‌فهمیدم دارم چه کار می‌کنم. من عاشق همسرم بودم.»

پس از ثبت اعترافات رحیم، رئیس دادگاه به پدر مقتول توصیه کرد در صورت امکان، متهم را مورد عفو و بخشش قرار دهد، اما مرد میانسال بر قصاص تاکید کرد تا در پایان قضات برای صدور رای وارد شور شوند.

منبع: میزان
برچسب ها: شکاک ، عروس ، قتل
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین