کد خبر: ۷۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
پلیس فرانسه در سالروز بزرگداشت قربانیان به اصطلاح هلوکاست، یک خودروی مشکوک را در نزدیک یک کنیسه منفجر کرد ولی مشخص شد که نه بمب و نه عملیات تروریستی در کار نبوده است.
ناطقان: منابع محلی از شنیده شدن صدای 2 انفجار در کنیسه «دو مِتز» در شمال شرق فرانسه خبر دادند.

دقائقی بعد اداره پلیس محلی اعلام کرد که این انفجار حاصل تلاش نیروهای خنثی‌سازی بمب برای اطمینان از ایمن بودن یک خودروی مشکوک پارک شده در نزدیک کنیسه یهودیان بوده است.

پلیس که نمی‌دانسته چه چیزی درون این خودروی مشکوک وجود دارد، با انفجاری کنترل‌شده، صندوق عقب را منفجر می‌کند و مشخص می‌شود که در خودروی مزبور، بمبی وجود نداشته است.
امروز یهودیان جهان به مناسبت روز گرامیداشت یاد قربانیان به اصطلاح هلوکاست، در کنیسه‌ها گرد هم می‌آیند و همین مسئله به ایجاد حساسیت برای نیروهای امنیتی انجامیده است.

فرانسه یکی از اهداف مورد علاقه داعش برای عملیات است و آخرین مورد از عملیات‌های موفق تروریست‌ها، پنج‌شنبه شب در خیابان «شانزه‌لیزه» رخ داد.

یک داعشی از ماشین پیاده شد و با کلاشینکف، پلیس‌های ایستاده در ورودی ایستگاه مترو را به رگبار بست.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین