کد خبر: ۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
ناطقان :تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز چهارشنبه از سوی هیأت ‌رئیسه مجلس قرائت شد که به این شرح است:

مقیمی نماینده بهشهر به وزیر جهاد تسریع در خصوص پرداخت بهای خرید برنج در استان مازندران تذکر داد.

علیپور خنکداری نماینده قائمشهر به وزیر ارشاد در خصوص رسیدگی به وضعیت نابسامان اداره ارشاد اسلامی قائمشهر، به وزیر صنعت در خصوص رسیدگی به وضعیت نابسامان کارخانه‌های قائمشهر، سوادکوه و جویبار تذکر داد و خواستار توضیح وزیر آموزش و پرورش در خصوص علت سیاسی کاری در آموزش و پرورش قائمهشر شد.

شفیعی نماینده ممسنی و رستم به وزیر جهاد در خصوص توضیح علت عدم خرید محصول ذرت در استان فارس تذکر داد.

موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تخصیص اعتبار به منظور  ورودی شهرستان فلاورجان تذکر داد.

موسوی لارگانی نماینده فلاورجان و سبحانی‌نیا نماینده نیشابور به وزیر ورزش در خصوص حمایت مادی و معنوی از ورزش جانبازان و معلولان و لزوم اعطای جایزه به مدال آوران بازی‌های آسیایی در اسرع وقت تذکر دادند.

موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به وزیر کشور در خصوص تسریع در تصحیح و ابلاغ ارتقای تقسیمات کشوری در حوزه روستایی تادو در شهرستان فلاورجان تذکر داد.

بهمنی نماینده سراب به وزیر اطلاعات در خصوص تسریع در دستگیری عاملان جنایت اسیدپاشی در اصفهان تذکر داد.

جلیلی نماینده مسجد سلیمان به وزیر کشور در خصوص توضیح علت عدم برخورد قاطع با افراد مسلح دارای سلاح غیرمجاز در منطقه مرغاب شهرستان ایذه تذکر داد.

فتاحی نماینده شهربابک به رئیس جمهور در خصوص توضیح علت بیان مکرر مسئله بورسیه‌های غیرقانونی در استیضاح وزیر علوم تذکر داد.

حسینی صدر نماینده خوی به وزیر شهرسازی در خصوص تسریع در احداث پایانه مرز رازی تذکر داد.

عوض حیدرپور نماینده شهرضا به رئیس جمهور در خصوص عدم اجرای تبصره 3 ماده 9 قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان انقلاب در دانشگاه پیام نور تذکر داد.

قاضی‌پور نماینده ارومیه، محجوب نماینده تهران، امیرآبادی فراهانی نماینده قم،‌ ندیمی نماینده لاهیجان،‌ حسینیان نماینده تهران، کریمی قدوسی نماینده مشهد و نجابت نماینده تهران به رئیس جمهور، وزیر اطلاعات، وزیر دفاع و وزیر کشور در خصوص توضیح علت عدم اقدام جدی و موثر برای جلوگیری از به شهادت رساندن کارمندان دولت توسط گروهک‌های تروریستی در استان سیستان بلوچستان تذکر دادند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین