کد خبر: ۷۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
نیروهای سوری و مقاومت در ادامه عملیات خود در تدمر موفق شدند با حملات گسترده علیه مواضع تروریست های داعش وارد میدان نفتی و شرکت گاز الشاعر شوند.
ناطقان: نیروهای سوری و مقاومت در ادامه عملیات خود  در محیط شهر تدمر در شرق استان حمص موفق شدند با حملات گسترده علیه مواضع تروریست های داعش وارد میدان نفتی و شرکت گاز الشاعر شوند. این برای اولین بار بعد از دوسال است که نیروهای جبهه مقاومت به این منطقه نفوذ می کنند.


عملیات نیروهای مقاومت از دو محور کوه های «جبل الدلیل و جبل الحید» صورت گرفته ...این میدان نفتی و گاز راهبردی در محور شمال غربی شهر تدمر واقع شده است که درای مخازن بزرگ نفتی و گازی است.


نیروهای جبهه مقاومت بدلیل قرار گرفتن میدان گازی و نفتی الشاعر در جنوب غرب کوه بزرگ شاعر و شمال کوه  الجدمة که در کنترل تروریست های داعش هستند با مشکل روبرو خواهند شد چرا که تروریست ها بر میدان نفتی و گازی الشاعر اشراف دارند. البته بخش شرقی کوه های الدلیل و الحید» تحت کنترل نیروهای جبهه مقاومت است و  از نیروها پشتیبانی می شود.


۲۶ تن از تروریست ها در جریان این درگیری ها کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین