کد خبر: ۷۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت ماهی نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشته و در بعضی موارد با کاهش قیمت همراه بوده است.
ناطقان: مهدی یوسف خانی در خصوص وضعیت قیمت ماهی در بازار خاطرنشان کرد: تقاضا در بازار ماهی کاهش چشم‌گیری داشته از این رو قیمت ها با تغییر چندانی مواجه نشده و سه قلم ماهی در بازار با کاهش قیمت روبرو شده است.

وی با بیان اینکه ماهی‌های شیرجنوب، قزل‌آلا و حلوای سیاه با کاهش قیمت روبرو شده‌اند، خاطرنشان کرد: در بازار انواع ماهی به وفور یافت می‌شود و افزایش عرضه به همراه کاهش تقاضا دلیل کاهش قیمت این سه قلم ماهی بوده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در انتها به قیمت ماهی‌های موجود در بازار اشاره کرد و گفت: درحال حاضر گرانترین ماهی در بازار  با قیمت 40 هزار تومان مربوط به سالمون نروژی و ارزان‌ترین ماهی‌های بازار مربوط به گیش و سارم با قیمت 8 هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.


کاهش قیمت سه قلم ماهی در بازار + جدول قیمت
منبع: میزان
برچسب ها: قیمت ، انواع ماهی ، جدول
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین