کد خبر: ۷۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
نماینده پیرانشهر:
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تلاش دولت در راستای حمایت از کولبران گفت: هفته آینده با حضور وزیر کار دفترچه بیمه کولبران رونمایی میشود.
ناطقان: رسول خضری در گفت وگویی با بیان اینکه یک میلیون و 500 هزار خانوار تحت پوشش بیمه عشایر و روستا قرار دارند، افزود: بر اساس این آمار  حدود 6 میلیون جمعیت تحت پوشش این بیمه هستند.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به پیگیری های انجام شده قرار است به زودی از دفترچه بیمه کولبران نیز رونمایی شود تا این قشر نیز مورد حمایت قرار گیرند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است هفته آینده مدیرعامل صندوق روستاییان و عشایر و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دفترچه بیمه کولبران رونمایی کنند.

وی یادآور شد: واقعیت آن است که دولت باید کمک ویژه ای به صندوق بیمه عشایر و روستاییان داشته باشد و معوقات خود را پرداخت کند چراکه دولت تا پایان سال 95 حدود 600 میلیارد تومان به این صندوق معوقه دارد که هنوز پرداخت نکرده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک پرداخت معوقات دولت به صندوق بیمه عشایر و روستاییان می تواند آنها را در ارایه خدمات بهتر کمک کند.
منبع: خانه ملت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین