کد خبر: ۷۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
سرخپوشان مونیخی که به نظر از روزهای اوج خود فاصله گرفته‌اند، رکورد ناامیدکننده‌ای را پس از ۲۲ سال به ثبت رساندند.
ناطقان: تیم فوتبال بایرن‌ مونیخ شب گذشته (چهارشنبه) در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان در ورزشگاه خانگی‌اش یعنی آلیانتس آره‌نا با نتیجه 3 بر 2 مغلوب بورسیا دورتموند شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت تا پس از لیگ قهرمانان اروپا، دومین جام فصل را هم از دست بدهد.

سرخپوشان مونیخی در پنج بازی اخیر خود در مجموع تمامی رقابت‌ها، بردی کسب نکرده‌اند و این بدترین آمار از ماه آوریل 1995 تا کنون برای این تیم بوده است. شاگردان کارلو آنچلوتی، پس از پیروزی 4 بر یک مقابل دورتموند در بوندس‌لیگا، در لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید تن به شکست 2 بر یک دادند و سپس در بوندس‌لیگا توسط بایرلورکوزن بدون گل متوقف شدند.

آنها در بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان 4 بر 2 مغلوب رئال مادرید شدند و از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند. باواریایی‌ها در بازگشت به بوندس‌لیگا برابر ماینتس به تساوی 2 - 2 رسیدند و شب گذشته هم که در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان 3 بر 2 مغلوب دورتموند شدند.

کارلو آنچلوتی پس از شکست تیمش برابر زردپوشان وستفالن گفت: البته که حذف از یک رقابت ناامیدکننده است. جام حذفی رقابت خیلی مهمی برای ما بود. ما کارمان را در نیمه اول خوب انجام دادیم و باید حداقل با برتری 3 بر یک راهی رختکن می‌شدیم. اشتباه ما این بود که موقعیت‌های خود را به سادگی از دست دادیم. در نیمه دوم هم تعادل لازم را نداشتیم. به نظرم هنوز زود است که بخواهیم عملکرد بایرن در این فصل را جمع‌بندی کنیم. ما هنوز چهار بازی دیگر در بوندس‌لیگا در پیش داریم و به دنبال قهرمانی در آن هستیم.

توماس توخل، سرمربی دورتموند هم پس از بازی اظهار داشت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم، اما پس از اینکه با گل رویس یک بر صفر پیش افتادیم، اتحادمان را از دست دادیم. شانس آوردیم که در پایان نیمه اول تنها با شکست 2 بر یک راهی رختکن شدیم. پس از گذشته یک ساعت از زمان بازی هم دوباره عملکرد شجاعانه‌ای را به نمایش گذاشتیم و می‌دانستیم که می‌توانیم به گل تساوی و حتی گل پیروزی‌بخش برسیم. با این وجود می‌دانستیم که نیاز به شانس هم داریم و در نهایت با لبخند زمین را ترک کردیم.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین