کد خبر: ۷۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، بااشاره به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در ماهدشت کرج، گفت: از مخفیگاه متهم ۴۸ کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد.
ناطقان: سرهنگ محمد بخشنده گفت: در بررسی و تحقیقات انجام شده از سوی مأموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد که یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر به نام علی به تازگی مقادیر قابل ملاحظه‌ای مواد مخدر را از قاچاقچیان خریداری کرده و قصد دارد در مخفیگاه خود واقع در ماهدشت کرج مخفی کند.

بلافاصله نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور بازداشت متهم و بازرسی از مخفیگاهش صادر و مأموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با همکاری مأموران مبارزه با مواد مخدر کرج به محل اختفای متهم اعزام شدند.

وی گفت: در این عملیات مشترک، متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۴۸ کیلوگرم حشیش در ۴۷ بسته کشف و ضبط شد.

متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه به پایگاه  انتظامی منتقل شد که در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر اعتراف کرد. تحقیقات دربارهٔ سایر همدستان این متهم همچنان ادامه دارد.
منبع: مهر
برچسب ها: حشیش ، قاچاق ، ماهدشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین