کد خبر: ۷۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران آخرین وضعیت اِلمان میدان انقلاب را تشریح کرد.
ناطقان: عیسی علیزاده گفت: یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های سازمان زیباسازی، حذف زوائد بصری در سطح میادین و خیابان‌های شهر تهران است.

وی افزود: بر این اساس از میدان انقلاب تا ولی‌عصر و پس از آن خیابان ناصر خسرو و سعدی سیاست حذف زوائد بصری در دستور کار قرار داده شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در خصوص وضعیت اِلمان میدان انقلاب اظهارکرد: اِلمانی که در میدان انقلاب نصب شده بود مدتی قبل برای ایجاد برخی تغییر و تحولات در میدان، حذف و به ابتدای خیابان آزادی منتقل شد.

علیزاده در خصوص وضعیت اِلمان جدید میدان انقلاب تصریح کرد: قرار نیست اِلمان جدیدی در میدان انقلاب نصب شود و اکنون تنها یک فضای گنبدی شکل در میدان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: تلاش شده با استفاده از سه رنگ اخرایی، لاجرودی و فیروزه‌ای زیبایی خاصی به فضای گنبدی شکل میدان داده شود و سبک ایرانی اسلامی نیز در این تغییرات لحاظ شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به قرار دادن 22 آبنما در سطح فضای ایجاد شده در میدان انقلاب خاطرنشان کرد: پس از ایجاد فضای گنبدی شکل در میدان انقلاب، قرار است 22 آب نما نیز در آن فضا قرار داده شوند و اعتقاد داریم این سبک به دور از آشفتگی های بصری است.

وی تاکید کرد: در برخی دیگر از نقاط شهر نیز که لازم به حذف برخی زوائد بصری باشد، این کار انجام شده تا شهروندان بتوانند زیبایی های شهر را مشاهده کنند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین