کد خبر: ۷۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
آتش سوزی در قسمت انبار بیمارستانی در خیابان توانیر با تلاش آتش نشانان مهار شد.
ناطقان: وقتی مسئولان مرکز درمانی متوجه بروز آتش سوزی در قسمت انبار شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 108، 43 و 11 به همراه گروه امداد و نجات 18، خودرو حامل دستگاه های تنفسی، تشک نجات و خودرو نردبان را  به خیابان توانیر اعزام کرد.

احمد صفری معاون منطقه دو عملیات آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: در قسمت زیر زمین یک مرکز درمانی که محل نگهداری تجهیزات پزشکی بود آتش سوزی رخ داده و شعله های آتش درحال سرایت به طبقات بالایی بود.

وی در ادامه گفت: نیروهای آتش نشانی به سرعت پس از قطع جریان برق و گاز و ایمن سازی کامل محل حادثه، با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده خود را به کانون آتش سوزی رساندند و از چندین سمت مشغول مهار شعله های سرکش آتش شدند.

معاون منطقه دو عملیات آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله به مقابله با شعله های آتش پرداخته و آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند وهمچنین از سرایت آن به قسمت های دیگر جلوگیری به عمل آوردند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین