کد خبر: ۷۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
حجت الاسلام و المسلمین منتظری ضمن هشدار به کاندیداها و هواداران آن‌ها از رصد مستمر فضای مجازی خبر داد و گفت: به دادستان‌های سراسر كشور توصیه كرده ایم که رسانه‌های فضای مجازی را اعم از سایت‌ها یا سایر رسانه‌هایی که به صورت الکترونیك فعالیت می‌نمایند، رصد کنند.
ناطقان: حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور با اشاره به فعالیت ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در ایام انتخابات ضمن هشدار به کاندیداها و هواداران آن‌ها از رصد مستمر فضای مجازی خبر داد و گفت: به دادستان‌های سراسر كشور توصیه كرده ایم که رسانه‌های فضای مجازی را اعم از سایت‌ها یا سایر رسانه‌هایی که به صورت الکترونیك فعالیت می‌نمایند، رصد کنند.

وی افزود: چنانچه هر سایتی محتوای مجرمانه داشته باشد، اگر اقدامات آن مشمول کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه باشد از آن طریق و یا اگر مسئله فوریت داشته باشد از طریق دادستان‌ها با حکم قضایی برخورد خواهد شد.

دادستان كل كشور خاطرنشان كرد: با هر سایتی که در فضای مجازی حریم شکنی و حرمت شکنی كند و اخلالی در امر سلامت انتخابات ایجاد کند و مرتکب تخلف و جرم شود، قطعا و قاطعانه برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در پایان ابراز امیدواری كرد كه با همكاری دادستان‌ها و سایر عوامل ، شاهد برگزاری یك انتخابات خوب، پرشور، با حضور حداكثری مردم و همراه با سلامت كامل باشیم و مردم بار دیگر با حضورشان پشتیبانی خود از نظام جمهوری اسلامی را به منصه ظهور و بروز برسانند.
 
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین