کد خبر: ۷۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
ارتش سوریه به همراه مبارزان مقاومت موفق شد بزرگترین میدان نفتی و گازی سوریه را از چنگ تروریستهای داعش آزاد کند.
ناطقان: ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در ادامه پیشرفتهای هفته اخیر خود در استان «حمص» شامگاه روز پنج‌نشبه موفق شدند بزرگترین میدان نفتی و گازی سوریه را از اشغال تروریستهای داعش خارج کنند.

بنا به گزارش پایگاه «المصدر» نیروهای ارتش سوریه به همراه متحدان خود شامگاه روز پنج‌شنبه پس از سالها در عملیاتی موفقیت‌آمیز  ترویستهای داعش را مجبور کردند  از منطقه نفتی «الشاعر» عقب‌نشینی کنند.

جنگنده‌های روسیه نیز در این عملیاتی مداوم مواضع تروریستهای داعش را بمباران کردند؛ بزرگترین چاه نفتی و میدان گازی سوریه در منطقه «الشاعر» قرار دارد.

با آزادسازی کامل منطقه نفتی و گازی «الشاعر» از این پس دولت قادر خواهد بود تا مشکل همیشگی انرژی و برق در سوریه را حل کند که هم‌اکنون زندگی روزانه در برخی از شهرهای بزرگ و کارخانه‌ها را با مشکل جدی روبر کرده‌است.

همچنین یگان‌های ارتش سوریه روز پنج‌شنبه استان «سویدا» با تروریستهای موسوم به «ارتش آزاد» درگیر شدند.

نیروهای ارتش سوریه برای آزادسازی روستاهای «الشعیب» و «القصیر» در مناطق بیابانی شرق «سویدا» مواضع تروریستهای تحت حمایت ترکیه و آمریکا را گلوله‌باران کردند؛ درگیری‌های در این منطقه همچنان ادامه دارد و تاکنون گزارشی از میزان تلفات دو طرف اعلام نشده‌است.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین