کد خبر: ۷۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
فرمانده ناجا در واکنش به حادثه اخیر میرجاوه گفت: دشمنان ملت بزرگ ایران بدانند که این گونه اقدامات تروریستی و وحشیانه بی‌پاسخ نخواهد ماند.
ناطقان: سردار حسین اشتری با اشاره به حادثه رخ داده در مرز میرجاوه گفت: شهادت شماری از مرزبانان دلاور و قهرمان کشورمان در حادثه مذبوحانه و تروریستی مرز میرجاوه را به پیشگاه فرمانده معظم کل قوا، ملت غیور ایران، خانواده بزرگ ناجا وبه ویژه خانواده‌های معزز و صبور آن شهدای والام مقام تسلیت می‌گویم.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: دشمنان ملت بزرگ ایران بدانند که این گونه اقدامات تروریستی و وحشیانه بی‌پاسخ نخواهد ماند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، اشتری با بیان اینکه این چنین حرکات مذبوحانه‌ای هرگز خللی در روحیه حماسی ملت مؤمن و انقلابی ایران ایجاد نخواهد کرد، اظهار کرد: مرزبانان نیروی انتظامی تا پای جان از سرحدات مرزها محافظت و اجازه ورود به بدخواهان را نخواهند داد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین