کد خبر: ۸۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
جمعی از فرزندان شهدا با صدور بیانیه ای اعلام کردند: ملت ایران با حضوری حداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح ترین فرد، نمایشی از اتحاد، همدلی و یکپارچگی را به تصویر خواهند کشاند.
ناطقان: جمعی از فرزندان شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با صدور بیانیه ای در آستانه انتخابات ریاست جمهوی با اشاره به اینکه ملت ایران حضوری حداکثری در پای صندوث های رای خواهد داشت، اعلام کردند: با انتخاب اصلح ترین فرد زمینه ایجاد موقعیتی بهتر برای کشور در جهان را فراهم خواهیم کرد.
 
متن این پیام به شرح ذیل است:
 
همانطور که سالیان پیش با «اتحاد و همدلی» برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی دوشادوش هم بپا خواستیم، همانطور که در طول دفاع مقدس با حضور خویش در جبهه ها با «جان و خون» از مرز و بوممان دفاع کردیم و همانطور که بعد از جنگ کشور خویش را ساختیم و رو به پیشرفت نهادیم و در همه عرصه ها مدافع انقلاب خویش بودیم، اینبار نیز با «حضور حداکثری» خویش در پای صندوق آرا و «انتخاب اصلح» ترین افراد نمایشی پر شور از اتحاد، همدلی و یکپارچگی را برای جهانیان به تصویر خواهیم کشید، با انتخابی هوشمندانه که موقعیت بهتری در جهان امروز با این همه تشنج و نا امنی در دور و نزدیک برایمان رقم خواهد زد، قطعا ثبت و ضبط شعارها و وعده های کاندیدای منتخب در ذهنمان و پرسش گری از چگونگی پیشرفت خواسته های ملی بهمراه ایستادگی بر مطالبه آنها میتواند رفتار هوشمندانه ما بعد از انتخابات باشد، خواه برنده انتخابات کاندیدای مورد حمایت ما باشد یا نباشد، مبادا با رفتارهای ناشایست شیرینی حماسه حضور ملی را به تلخی تبدیل کنیم.
 
‌ملت بزرگ ایران؛ همانطور که پدران ما با گذشت از خانواده و فرزندانشان و با تقدیم گوهر جانشان امنیت امروز را برای همه آحاد این ملت رقم زدند، فرزندانشان نیز آماده اند با اقتدا به راه پدران خویش در برابر هرگونه بدخواهی و دشمنی آنها با تقدیم جانشان ایستادگی نمایند تا «امنیت» امروز ملت ایران بعنوان بزرگترین «میراث شهیدان» از هرگونه گزند و خدشه ای مصون و محفوظ بماند.
 
‌ «فَلِذَٰلِکَ فَادْعُ ۖ وَاسْتَقِمْ کَمَا أُمِرْتَ ۖ وَلَا تَتَّبِعْ أَهْوَاءَهُمْ ۖ وَقُلْ آمَنْتُ بِمَا أَنْزَلَ اللَّهُ مِنْ کِتَابٍ ۖ وَأُمِرْتُ لِأَعْدِلَ بَیْنَکُمُ ۖ اللَّهُ رَبُّنَا وَرَبُّکُمْ ۖ لَنَا أَعْمَالُنَا وَلَکُمْ أَعْمَالُکُمْ ۖ لَا حُجَّةَ بَیْنَنَا وَبَیْنَکُمُ ۖ اللَّهُ یَجْمَعُ بَیْنَنَا ۖ وَإِلَیْهِ الْمَصِیرُ»
 
مهدی اردستانی
امیرحسین آل اسحاق
سید محسن اندرزگو
احسان باکری
محمد بخت آور
سمیه بروجردی
محمد مهدی تندگویان
شهرام جاهدی
مهدی حنیف (شاهمرادی)
شهاب حداد عادل
محمد مهدی خرازی
سید مهدی دستواره
سلیمه رودکی
لیلا زین الدین
محمد امین سالاری پور
رسول سوداگر
ابوذر شیرودی
رضا شفیع خانی
سید محمد طباطبایی نژاد
سید مجتبی طباطبایی نژاد
رسول عاصمی
حسین عباسپور
محمد کلانتری
میثم کریمی
داود کریمی
محمود کریمی
محمود محدث
رضا مدهنی
مهدی محمد باقری
هادی میرزایی
محمد مهدی همت
زهرا کاوه
امیر یزدانی
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین