کد خبر: ۸۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان گفت: پیکر شهید محسن رستمی پس از ۳۱ سال شناسایی شد.
ناطقان:به نقل از از پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، بهرام دوست پرست با اشاره به شناسایی پیکر شهید محسن رستمی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهید چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای شهدا توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین  تفحص شده و به وطن بازگشت. شهید محسن رستمی از شهدای مفقودالجسد لشگر ۵۸ ذولفقار است که  سال ۶۵ به عنوان سرباز وظیفه در عملیات کربلای ۶  شرکت کرده و در منطقه عملیاتی سومار به درجه رفیع شهادت نائل آمد و خبر شناسایی و بازگشت پیکر مطهر این شهید با حضور نماینده کمیته جستجوی مفقودین، جمعی از فرماندهان تیپ ۳۱۶ شهید قهرمان همدان، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده وی اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اینکه از این شهید معزز دو فرزند به یادگار مانده است ابراز کرد: این شهید معزز متولد ۱۳۳۹ بوده و در حال حاضر نیز تنها مادر وی در قید حیات است.
دوست‌پرست افزود: مراسم وداع با پیکر شهید روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۲۰:۳۰ همزمان با مراسم نخستین سالگرد شهادت جستجوگر نور سردار  علیرضا شمسی پور در حسینیه امام خمینی (ره )همدان برگزار می‌شود.
نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان گفت: مراسم تشییع و خاک‌سپاری این شهید  از سوی کمیته جست‌وجوی مفقودین متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین