کد خبر: ۸۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی با بیان اینکه معتدلان همه گروه‌ها مورد ستایش ما هستند، گفت: از ناطق نوری و علی لاریجانی تشکر می‌کنم که ظرفیت خود را در اختیار تفکر اعتدال قرار می‌دهند.
ناطقان: محمد شریعتمداری رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی عصر امروز در افتتاحیه ستاد تبلیغاتی اصولگرایان حامی حسن روحانی طی سخنانی اظهار داشت: خوشحالم در جمع ستاد اصولگرایان معتدل حامیان روحانی هستم؛ ایام با سعادت ماه شعبان را تبریک می‌گوییم، خیلی خوشحال شدم رنگین‌کمان حامیان روحانی از اقوام مذاهب و گویش‌های گوناگون و جناح‌های مختلف امروز تکمیل شد.

وی افزود: معتدلان همه گروه‌ها مورد ستایش ما هستند، از ناطق نوری و علی لاریجانی که ما را در این زمینه کمک کردند تشکر می‌کنیم که کمک کردند این مسیر را ادامه دهیم، تشکر می‌کنم که ظرفیت خود را در اختیار تفکر اعتدال قرار می‌دهند تا این راه را که با فکر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی شروع شد ادامه دهیم و نگذاریم روند رشد کشور و اجرای عدالت که علت موجبه انقلاب است با افراط و تفریط لطمه بخورد.

رئیس ستاد حسن روحانی با اشاره به ایام 4 ساله دولت یازدهم تصریح کرد: در این مدت انواع شاخص‌های کلان و خُرد تغییر کرد و بهبود یافت، وضعیت امنیت تغییر کرد و دیگر شاهد ترورهایی که قبلاً می‌شد نیستم، با تلاش دولت از زیر فصل هفتم شورای امنیت بیرون آمدیم، در همین شرایط رشد اقتصادی منفی را مثبت کردیم. شرایط آب و بهداشت را بهبود دادیم، تولید نفت خام را افزایش دادیم و به جایگاه خود رسیدیم و کشور را از بنزین یورو چهار بی‌نیاز کردیم؛ 15 هزار میلیارد تومان گندم از کشاورزان خرید کردیم و به بازار ثبات دادیم و همه این‌ها به خاطر تصمیم مردم در سال 92 بود؛ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل با هم این کارها را کردند، امیدوارم به برکت این ایام برکات به جمع ما نازل شود.

در ادامه این مراسم، بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامى نیز در افتتاحیه ستاد تبلیغاتی اصولگرایان حامی روحانی طی سخنانی اظهار داشت: ستاد اصولگرایان روحانی را راه‌اندازی کردیم که در رأس این هرم شورای عالی سیاست‌گذاری است.

مسئول ستاد تبلیغاتی اصولگرایان حامی حسن روحانی در ادامه افزود: کشور را به هشت قسمت تقسیم کردیم، ما 16 کمیته در کمیته اقشار داریم، 5 معاونت هم برای ستاد در نظر گرفتیم، همچنین از فردا در تهران ستاد مردمی فعال خواهد شد؛ در کشور هم از فردا کار را شروع می‌کنیم.

نماینده تهران در مجلس یادآور شد: امروز در اینجا اصولگرایان معتدل برای حمایت از روحانی جمع هستند.

نعمتی در پایان خاطرنشان کرد: پورتال اطلاع‌رسانی به نام اصولگرایان معتدل هم راه‌اندازی شده است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین