کد خبر: ۸۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
درخواست نماینده تهران از شهردار پایتخت:
سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی با اشاره به طرح اتهاماتی علیه یکی از وزرای دولت خواستار ارائه توضیحاتی از سوی محمدباقر قالیباف درباره فعالیت‌های فرزندش شد.
ناطقان: محمدعلی وکیلی در نشست خبری صبح امروز(شنبه) خود اظهار کرد: در مناظره دیروز ادعا شد فرزند وزیر آموزش و پرورش مرتکب تخلف قانونی شده است؛ در حالی که مطابق حکم رسمی دادگاه او رسما تبرعه شده یعنی کارش خلاف قانون نبوده است.



نماینده مردم تهران ادامه داد:  ایراد می گیرند که چرا فرزند وزیر اقدام به کاسبی کرده؟ خب اگر این ایراد است همین اشکال به فرزند آقای قالیباف هم وارد است. فعالیت‌های تجاری ایشان در خارج و داخل کشور و فعالیت آموزشی و غیر انتفاعی و نام مدرسه ایشان زبانزد است که از نظر من اشکالی ندارد، ولی مشروط به اینکه از رانت فرزند شهردار بودن یا فرزند وزیر بودن استفاده نکنند.

در ادامه عضو هیئت رئیسه مجلس از شهردارتهران درخواست کرد؛ پیرامون مجموعه فعالیت‌های فرزندش الیاس به افکارعمومی توضیح دهد.


منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین