کد خبر: ۸۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شهربابک از دستگیری 3 عضو باند توزیع و پخش چک پول جعلی در این شهرستان خبر داد.
ناطقان:«حسن عبدلی» گفت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان پس از دریافت خبری مبنی بر این‌که افرادی نسبت به توزیع و پخش چک پول‌های جعلی در سطح شهرستان اقدام می‌کنند، دستگیری عامل یا عاملان وقوع جرم را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در همین راستا با تلاش مأموران پلیس دو نفر که قصد نقد کردن چک پول جعلی در یکی از بانک‌های شهرستان را داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی بدنی از متهمان دستگیر شده، تعداد شش برگ چک پول 500 هزار ریالی جعلی کشف شد.

عبدلی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مأموران موفق به دستگیری یک نفر دیگر از اعضای این باند شدند که در بازجویی انجام شده متهمان به جرم خود اعتراف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان شهربابک با بیان این‌که تحقیقات پلیس در خصوص این پرونده ادامه دارد، یادآوری کرد: پلیس با مجرمان و تبهکارانی که قصد اخلال در امنیت و آرامش شهروندان را دارند برابر قانون رفتار خواهد کرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین