کد خبر: ۸۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مدیر کل دفتر بیماری‌های غیر واگیر وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر خدمات تشخیصی در خصوص سرطان‌های سینه، دهانه رحم و روده بزرگ در تعدادی از مراکز بهداشتی و درمانی ارایه می‌شود که امیدواریم به تدریج ارایه خدمات رسانی گسترش یابد.
ناطقان:احمد کوشا، مدیر کل دفتر بیماری‌های غیر واگیر وزارت بهداشت در خصوص برنامه‌های این وزارت‌خانه برای کنترل و پیشگیری از بیماری‌ سرطان اظهار کرد: برای پیگیری و کنترل سرطان اقدامات مناسبی انجام شده است. که برنامه‌های آموزشی در راستای آگاهی بخشی به جامعه یکی از آن‌ها است.

وی افزود: همچنین اقدامات خوبی در زمینه آگاهی بخشی به مردم در زمینه برخورد با محیط زیست و عواملی که باعث سرطان می شود انجام شده است.

کوشا ادامه داد: در کنار این موارد برنامه‌ریزی در جهت ارایه خدمات تشخیص سرطان انجام شده است که این خدمت در مراکز بهداشتی و درمانی عرضه خواهد شد.

مدیر دفتر بیماری‌های غیر واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: در حال حاضر خدمات تشخیصی در خصوص سرطان‌های سینه، دهانه رحم و روده بزرگ در تعدادی از مراکز بهداشتی و درمانی ارایه می‌شود که امیدواریم به تدریج ارایه خدمات رسانی گسترش یابد.

وی در پایان با بیان این که سرطان معده در آقایان و سرطان سینه در خانم‌ها شیوع زیادی دارند گفت: از جمله علل بروز این سرطان‌ها عدم تحرک، مصرف سیگار و تغییر سبک زندگی است.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین