کد خبر: ۸۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
قاضی خدابخشی جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: ماموران ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی از یک دستگاه تریلی مقدار ۷۰کیلو تریاک را کشف کردند.
ناطقان:قاضی مهدی خدابخشی جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد؛ از کشف 70 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد و گفت: ماموران ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی از یک دستگاه تریلی مقدار ۷۰کیلو تریاک را کشف کردند.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد ادامه داد: طبق گزارش منابع خبری اطلاعاتی به دست آمد که نشان می داد فردی قصد دارد یک محموله مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه تریلی از تربت حیدریه به مشهد منتقل کند که در این رابطه ماموران مبارزه با مواد مخدر خودروی مورد نظر را که راننده آن فردی میانسال بود شناسایی و توقیف کردند.

قاضی خدابخشی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها منکر بزه انتسابی‌اش بود تا اینکه روز شنبه نهم اردیبهشت  ماه ماموران از قسمت بالای درب‎های سمت راننده و شاگرد این خودرو مقدار ۷۰ کیلو تریاک را که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

وی تصریح کرد: متهم که با کشف مواد مخدر دستش برای قانون رو شده بود در برابر بازپرس شعبه ۹۰۲ دادسرای انقلاب مشهد به جرمش اعتراف و تحقیقات قضایی در خصوص این پرونده ادامه دارد.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین