کد خبر: ۸۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶
علاوه بر تمام مزایای مربوطه سامانه بام بانک ملی ایران دارای چند مرحله امنیتی بوده و قابل انتخاب توسط کاربر می‌باشد. کاربرانی که ورود دو مرحله‌ای را فعال نمایند علاوه بر موارد امنیتی موجود در سایت به محض ورود به سامانه پیامک رمز عبور را دریافت خواهند کرد.
ناطقان: آیا تا به حال شده پرداخت اقساط تسهیلاتتان را فراموش کنید و یا بخواهید حساب دیگری افتتاح کنید و زمان مراجعه به بانک نداشته باشید؟
آیا تا به حال شده که دلتان بخواهد که برنامه ریزی درست و حساب شده ای را برای درآمدتان داشته باشید؟
آیا تا به حال شده دلتان بخواهد سیم کارت اعتباری شما اتوماتیک شارژ شود و نگران تمام شدن شارژ نباشید؟
و هزاران درخواست مالی و بانکی دیگر که در مواقع مختلف تصورش را می کردیم و دلمان می خواسته به سرعت و به سادگی بدون هیچ روند پیچیده ای به سرانجام برسد.
ما این فرصت را به شما داده ایم تا تمام خواسته ها و توقعات بانکی و مالی خود را در یک سامانه مرتفع کنید.
با توجه به جایگاه ویژه مشتریان در نزد بانک ملی ایران با اذعان به این موضوع که بخشی از کارهای روزمره مشتریان اعم از کنترل بودجه بندی های مختلف زندگی، به خاطر سپاری عنوان هزینه ها و درآمدهای انجام شده و اطلاعات بانکی و تماس افراد مختلف بی ارتباط به حساب بانکی او نمی باشد، بانک ملی ایران در سامانه بام خود تلاش نموده تا با ایجاد برنامک هایی با عناوین بودجه ریزی، دفتر تلفن و یادداشت گذاری بر روی صورتحساب سامانه ای کامل شامل خدماتی فراتر از خدمات بانکداری به مشتری ارائه گردد چون آسایش و آسودگی مشتریان شعار همیشگی ما می باشد. درسامانه بام دیگر نیاز نیست شما انتخاب کنید که تراکنش بانکی شما از چه نوع ساتنا،پایا و ... است و سامانه بصورت هوشمند بر اساس مبلغ، مبدا و مقصد کارت بانکی شما را انجام می دهد.
نحوه عضویت
برای استفاده از این سرویس منحصر به فرد، می توان به راحتی با مراجعه به سایت بانک ملی ایران به آدرس www.bmi.ir و انتخاب گزینه سامانه بام اقدام کرد. اگر مشتری بانک بوده و سامانه پیامکی شما فعال باشد این عضویت در چند دقیقه انجام شده و نیازی به مراجعه به شعبه نمی باشد.
مزایای ویژه بام
در کنار تمامی ویژگی های سایر سامانه های بانک های مختلف بانکداری اینترنتی، "بام " بانک ملی ایران دارای یکسری مزایای ویژه می باشد که وجه تمایز ان از سایر سامانه های بانکداری اینترنتی است.
افتتاح حساب
کاربران سامانه بام می‌توانند بدون مراجعه به شعبه نسبت به افتتاح حساب قرض‌الحسنه و سپرده کوتاه مدت اقدام نمایند و از خدمات این سامانه بهره مند شوند.
شارژ خودکار
با ثبت و فعالسازی شماره همراه ایرانسل در سامانه بام، درصورت کاهش اعتبار شما به مبلغی کمتر از 5،000 ریال، با برداشت خودکار از حسابتان به میزان تعیین شده در هنگام ثبت نام، شماره تلفن همراه شما آنی شارژ می گردد .پس دیگر هرگز نگران اتمام اعتبار شارژ خود نباشید!
با استفاده ازاین امکان می توانید تاریخچه ثبت، تاریخچه شارژ و جمع هزینه شارژ هریک از شماره های همراه خود را مشاهده نمایید.
نمودار مقایسه ای مخارج ماهیانه و درآمدها
امکان نمایش نمودار مقایسه ای مخارج مشتریان در بازه های ماهیانه، سه ماهه و شش ماهه در بخش صورتحساب سامانه بام فراهم می باشد. در این نمودار، مجموع مخارج برچسب گذاری شده، مجموع مبالغ صرف شده از هر یک از برچسب ها ، درصد برچسب انتخابی نسبت به کل برچسب های مخارج و درصد رشد یا کاهش مخارج برچسب های مشترک بین دو بازه زمانی انتخاب شده نمایش داده می شود. همچنین امکان انتخاب دو بازه زمانی مستقل نیز به این برنامک افزوده شده است.
انتقال پول مستمر
در راستای سهولت هرچه بیشتر کاربران سامانه بام، برنامک انتقال پول مستمر ایجاد شده است. با استفاده از این برنامک کاربران قادر خواهند بود، دستور انتقال پول در آینده با توالی هفتگی و یا ماهانه در زمان های دلخواه خود ثبت کنند. همچنین علاوه بر مشاهده جزئیات تراکنش ها، امکان توقف انتقال پول های باقی مانده نیز در برنامک تاریخچه انتقال پول در نظر گرفته شده است.
تنظیمات کارت
با استفاده از امکان تنظیمات کارت، کاربر می تواند جهت فعال و غیرفعال سازی نمایش کارت های خود و افزودن یا حذف سایر کارت های بانک ملی (به غیر از ملی کارت) متعلق به خود، به لیست کارت های موجود در سامانه اقدام نماید. خاطر نشان می‌سازد که کارت پیش فرض تعیین شده درسیستم، در ابتدای لیست کارت های قابل نمایش در سامانه جهت انجام عملیات بانکی، نمایش داده خواهد شد و بعد از آن مانده‌گیری این کارت‌ها در سامانه امکان‌پذیر می‌باشد.
انتقال پول دسته ای
در راستای ایجاد سهولت هرچه بیشتر کاربران هنگام انتقال پول در سامانه بام، برنامک انتقال پول دسته ای ایجاد شده است. کاربران با استفاده از این برنامک می توانند در صورت نیاز، با بارگذاری یک فایل متنی با فرمت .txt نسبت به انجام همزمان چند انتقال پول اقدام نمایند. نکته قابل توجه در این برنامک این است که محدودیتی روی نوع انتقال پول های موجود در یک فایل وجود ندارد. بدین شرح که یک فایل می تواند شامل انواع مختلف انتقال پول اعم از انتقال به حساب خود، انتقال درون بانکی، پایا و یا ساتنا باشد.
استعلام تعیین مبلغ و تاریخ چک
در این برنامک امکان تعیین مبلغ و تاریخ چک برای کاربر فراهم می باشد و دیگر هیچ کس نمی تواند در چک های صادر شده شما خدشه ای وارد نماید و همچنین گزارش وضعیت چک‌های شما قابل رویت است.
پیام رسان
برنامک مرکز پیام به منظور امکان ارسال پیام بین کاربران در سامانه بام ایجاد شده است. با استفاده از این قابلیت، شما امکان ارسال و دریافت پیام بین مخاطبین دفترچه تماس خود را دارا می باشید. شایان ذکر است مخاطب مورد نظر باید در سامانه بام ثبت نام کرده باشد. همچنین در صورت تمایل با استفاده از برنامک دفترچه تماس نیز امکان تبادل پیام در نظر گرفته شده است.
نیکوکاری
برنامک نیکوکاری در راستای سهولت در انجام پرداخت های خیریه در نظر گرفته شده است. با استفاده از این برنامک، کاربران پس از انتخاب موسسه مورد نظر خود جهت انجام نیکوکاری، می توانند از مبالغ موجود انتخاب و یا مبلغ مورد نظر خود را وارد نمایند، سپس نسبت به پرداخت از هر یک از حساب های خود اقدام نمایند.
ورود دو مرحله‌ای
علاوه بر تمام مزایای مربوطه سامانه بام بانک ملی ایران دارای چند مرحله امنیتی بوده و قابل انتخاب توسط کاربر می‌باشد. کاربرانی که ورود دو مرحله‌ای را فعال نمایند علاوه بر موارد امنیتی موجود در سایت به محض ورود به سامانه پیامک رمز عبور را دریافت خواهند کرد.
به دلیل اینکه مراحل امنیتی و کنترل این سامانه از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن همراه اعلام شده از سوی مشتری انجام می گیرد لذا معرفی شماره همراه مربوطه به صورت کتبی به شعبه الزامات ثبت نام مشتریان می باشد.

با توجه به مشکلات پیامک های ارسالی و بعضا ارسال دیر هنگام آنها، بانک ملی ایران برای این مشکل نیز راهکاری در نظر گرفته است. برای تسهیل و حل این مشکل، در پیام رسان "بله" به آدرس www.bale.ai که یکی از پیام رسان های ایرانی و محصول نخبگان ایرانی است، ارتباطی برای دریافت پیام های "بام" در نظر گرفته شده است و کاربرانی که این پیام رسان را بر روی تلفن همراه خود نصب نموده باشند، به محض ورود و هنگام تراکنش های مالی، پیام های مربوطه را در بستر این پیام رسان دریافت می نمایند.
ضمنا بانک ملی ایرن جزو بانک های ارائه دهنده خدمات بانکی در بستر شبکه های اجتماعی از طریق این پیام رسان می باشد که نسل جدیدی از بانکداری الکترونیک، با راحتی و سرعت غیر قابل تصور می باشد.


بطور کلی علاوه بر تمام امکاناتی که در بالا توضیح داده شد امکاناتی از جمله خلاصه حساب ها،دریافت صورتحساب، محاسبه اقساط تسهیلات، محاسبه سود سپرده ها، تاریخچه انتقال پول،پرداخت قبوض ، جستجوی واحدهای بانکی، نرخ ارز و .... نیز در این سامانه وجود دارد و شما می توانید با عضویت در این سامانه از خدمات متنوعی برای امور بانکی خود بهره مند شوید.
شماره پشتیبانی سامانه : 83386-021
شماره واحد ارتباط مردمی : 64140-021
اینستاگرام بانک ملی ایران : https://instagram.com/bankmelli1307
تلگرام بانک ملی ایران : https://t.me/bankmelli_ir
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین