کد خبر: ۸۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
رئیس پلیس راهور ناجا به تشریح تمهیدات و تدابیر ترافیکی روز انتخابات پرداخت.
ناطقان: سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به تمهیدات پلیس راهور در روز انتخابات اظهار داشت:طرح ترافیکی در سراسر کشور به روسای پلیس استان‌ها ابلاغ شده و نیروهای پلیس به منظور روان سازی ترافیک در مسیرهای منتهی به محل اخذ رأی  تا آخرین ساعات رأی گیری حضور دارند. 
 
وی در ادامه افزود:تمهیدات ویژه از آخر فروردین ماه به ستادهای انتخاباتی و ستاد نظارت انتخابات ابلاغ شده و با توجه به محل استقرار نیروهای نظارتی و اجرایی، طرح ترافیکی خاصی برای بیست و نهم اردیبهشت پیش بینی شده است. 
 
رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه امیدواریم در روز انتخابات مشکل ترافیکی نداشته باشیم گفت: همکاران ما در روز جمعه برای برقراری نظم و امنیت در آماده باش کامل هستند.
 
سردار مهری با اشاره به اینکه شعب اخذ رأی برای روستاها و نقاط دور افتاده هم درنظر گرفته شده تاکید کرد: پلیس، صندوق های شعب اخذ رأی را تا آخرین ساعت رأی گیری همراهی خواهند کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین