کد خبر: ۸۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
سازمان حج و زیارت با اعلام اولویت‌های جدید حج، مرحله دوم ثبت‌نام در کاروان‌های حج را برای افراد بازمانده از امروز (شنبه) آغاز کرد.
ناطقان: سازمان حج اعلام کرد: مرحله اول ثبت‌نام کاروان‌های حج ۹۶، از ۲۴ اردیبهشت ماه تا روز پنج‌شنبه گذشته ادامه داشته و مرحله دوم ثبت‌نام از امروز (شنبه ۳۰ اردیبهشت) برای کسانی که به هر دلیلی تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند، آغاز می‌شود.

در مرحله اول ثبت‌نام، حدود ۹۵ درصد واجدین شرایط ثبت نام در کاروان‌ها مبادرت به ثبت‌نام کرده‌اند.

چنانچه کسی به هر دلیلی در این چند روز قادر به ثبت‌نام نبوده، می‌تواند از امروز (شنبه) با مراجعه به سامانه haj۹۶.haj.ir و یا مراجعه به دفاتر زیارتی محل ثبت‌نام کاروان‌ها، نسبت به ثبت‌نام در کاروان‌های حج اقدام کنند.

اولویت‌های اعزام و ثبت نام مرحله اول حجاج، شامل کسانی بود که تا پایان شهریور سال ۱۳۸۵ ثبت‌نام کرده بودند، اما از روز شنبه در صورت وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های حج کسانی هم که تا پایان آبان ماه سال ۸۵ در بانک ودیعه‌گذاری کرده‌اند، می‌توانند برای نام‌نویسی در کاروان‌های حج امسال اقدام کنند که در این خصوص مدیریت حج و زیارت استان‌ها اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

سازمان حج تا پیش از این اولویت اعزام و ثبت نام در کاروان‌ها را تا پایان شهریورماه سال ۱۳۸۵ اعلام کرده بود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین