کد خبر: ۸۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
تقدیر رضا کیانیان از عذرخواهی "مسئولانه" صالحی امیری
رضا کیانیان طی یادداشتی در صفحه اینستاگرامش با قدردانی از روحیه اخلاق مدار صالحی امیری نوشت: این رفتار یک نمونه از پاسخگویی دولتی است که خود را مدیون رای مردم میداند و شایسته تقدیر است.
ناطقان: دو روز قبل، همزمان با حضور وزیرارشاد در صف رای گیری، یکی از شهروندان نظر وزیرارشاد را پیرامون پیوستن یکی از خواننده های زیرزمینی به ستاد ابراهیم رئیسی جویا شد و صالحی امیری با ادبیاتی طنزآلود پاسخ داد: که اگر این کاندید محترم نیاز به حضور هنرمندان داشت، به ما میگفت تا چند هنرمند را برای او بفرستیم.

هنوز ساعاتی از این "مزاح" وزیر نگذشت که یک جریان خاص برای تحت الشعاع قرار دادن حضور باشکوه مردم و کم رنگ کردن شکست احتمالی کاندید مطبوعشان، جریان سازی و هجمه به صالحی امیری را در دستور کار قرار دادند.

اما در این میان علی رغم آنکه افکارعمومی به فضاسازی این جریان معلوم الحال بی توجه بود، و اساسا اظهارات طنزگونه وزیر ارشاد تعرضی به اصحاب فرهنگ محسوب نمی شد، وی  در پیامی ویدئویی تصریح کرد: دولت در عذرخواهی از ملت لکنت زبان ندارد و اگر برداشتی بدی از سخنانم شده صمیمانه از جامعه فرهیخته و ارزشمند فرهنگ و هنر عذرخواهی میکنم.

بدنبال این پیام عذرخواهی؛ خانه سینما و بسیاری از چهره های فرهنگی در پیام های جداگانه نسبت به رفتار "مسئولانه" وزیر ارشاد واکنش نشان داده و آن را شایسته تقدیر دانستند.

رضا کیانیان نیز طی یادداشتی در صفحه اینستاگرامش با قدردانی از روحیه اخلاق مدار صالحی امیری نوشت: این رفتار یک نمونه از پاسخگویی دولتی است که خود را مدیون رای مردم میداند و شایسته تقدیر است.

این پیشکسوت سینمای ایران در ادامه تاکید کرد : عذرخواهی از آدمی کم نمی کند، بلکه می افزاید و امیدوارم همه مسئولین از شما بیاموزند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین