کد خبر: ۸۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: کارگر جوان هنگام کار داخل چاهک آسانسور بر اثر ریزش مصالح مصدوم شد.
ناطقان: کاظم هاشم‌آبادی با اعلام خبر مصدومیت کارگر جوان بر اثر سقوط مصالح در یک ساختمان نیمه‌کاره در خیابان مطهری درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 15:10 امروز خبر سقوط مصالح بر روی یک کارگر در ساختمانی به آدرس خیابان مطهری، خیابان ترکمنستان، خیابان نارنج به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان یک ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک کارگر بیست و سه ساله افغانستانی داخل چاهک آسانسور در یک ساختمان در حال ساخت مشغول کار بوده که ناگهان مصالح بر روی وی سقوط کرده بود.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کردند، پس از ایمن‌سازی محل حادثه، کارگر را از چاهک خارج کرده و وی را برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین