کد خبر: ۸۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
نماینده سازمان ملل در عراق اعلام کرد که موصل در آینده نزدیک آزاد خواهد شد.
ناطقان: نماینده سازمان ملل در عراق اعلام کرد که موصل در آینده نزدیک آزاد خواهد شد.

«جان کوبیس» روز دوشنبه اعلام کرد که آزادی موصل قریب‌الوقوع است و حضور داعش در این شهر به روزهای پایانی خود نزدیک شده است.

نماینده سازمان ملل در عراق گفت: با وجود پیشرفت‌های چشمگیر در موصل، از آنجایی که داعش در موصل آخرین روزهای خود را سپری می‌کند و نفس این گروه تروریستی به شماره افتاده، از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند و عملیات در حال حاضر با چالش‌هایی مواجه شده است.

در همین حال مقامات عراق روز گذشته خبر دادند که 97 درصد از غرب موصل از اشغال تروریست‌های داعش آزاد و تنها 3 درصد دیگر از این شهر در اشغال تروریست‌ها باقی مانده است.

«حسام العبار» از اعضای شورای استان نینوی طی روزهای  گذشته علاوه بر اعلام این خبر افزود که نیروهای پلیس در حال عملیات برای آزادسازی چندین محله دیگر هستند.

رئیس‌جمهور عراق نیز روز شنبه ابراز امیدواری کرد که ظرف چند روز آینده عملیات آزادسازی موصل به اتمام خواهد رسید و کل شهر موصل از اشغال تروریستهای داعش خارج خواهد شد.

معصوم در افتتاحیه گردهمایی «مجمع جهانی اقتصاد در خاورمیانه و شمال آفریقا» در اردن گفت که در روزهای آینده شهر موصل به صورت کامل آزاد خواهد شد.

منبع: میزان
برچسب ها: آزادسازی ، موصل ، داعش
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین