کد خبر: ۸۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری یک برادر و خواهر سارق در گرمسار خبر داد.
ناطقان: سرهنگ حداد با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی شکایت چند شهروند گرمساری مبنی بر سرقت کارت‌های عابر بانک و لوازم قیمتی از داخل آرایشگاه‌های زنانه، ماموران پلیس آگاهی گرمسار با تشکیل یک تیم زبده این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد در زمان سرقت یک خودروی پراید در مقابل درب آرایشگاه منتظر سارق یا سارقین بوده است و این موضوع موجب کشف چند سرنخ از این موضوع شد.

رییس پلیس آگاهی استان سمنان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در نهایت با پیگیری‌های مستمر توانستند یک برادر و خواهر جوان را که اهل و ساکن یکی از استان‌های همجوار بودند را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کنند.

سرهنگ حداد افزود: در بازجویی از این برادر و خواهر مشخص شد که یکی از آنها (خواهر) برای گرفتن نوبت آرایشگاه برای مراسم عروسی وارد آرایشگاه‌ها می‌شد و در یک فرصت مناسب عابربانک‌ها، اموال قیمتی و مبالغی که داخل دخل آنها بود را سرقت و بلافاصله خارج و بوسیله برادر خود که بیرون از آرایشگاه منتظر وی بوده از محل متواری می‌شدند.

رییس پلیس آگاهی استان سمنان با اشاره به اعترافات این سارقان یادآور شد: این دونفر به هشت فقره سرقت از پنج آرایشگاه زنانه اعتراف کردند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین