کد خبر: ۸۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
آیت الله علم الهدی:
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: خدا به حضرت ابراهیم(ع) فرمود مردم را دعوت به حق کن و ما صدایت را به مردم جهان می‌رسانیم، این به این معناست که تکلیف ما عمل و اقدام است و ما مکلف به نتیجه نیستیم و خداوند آن را به نتیجه می‌رساند.
ناطقان: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: خدا به حضرت ابراهیم(ع) فرمود مردم را دعوت به حق کن و ما صدایت را به مردم جهان می‌رسانیم، این به این معناست که تکلیف ما عمل و اقدام است و ما مکلف به نتیجه نیستیم و خداوند آن را به نتیجه می‌رساند.

به گزارش فارس، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی صبح امروز در مراسم غبارروبی نمادین مساجد مشهد که در مسجد جوادالائمه(ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه تکریم مساجد، با اشاره به دو رسالت حضرت ابراهیم(ع) مبنی بر دعوت جهانیان به خانه خدا و تطهیر خانه خدا گفت: خدا به حضرت ابراهیم(ع) فرمود مردم را دعوت کن و صدایت را ما به مردم جهان می‌رسانیم، این به این معناست که تکلیف ما عمل و اقدام است و ما مکلف به نتیجه نیستیم و خداوند آن را به نتیجه می‌رساند.

علم‌الهدی با اشاره به قیام امام حسین(ع) تصریح کرد: قیام سیدالشهدا(ع) در ظاهر شکست خورد، اما در حقیقت، هدف ایشان که اصلاح در امت رسول‌الله(ص) بود، حاصل شد و تمام مصائب وارد شده، ابزار تحقق این هدف بود.

وی یادآور شد: فرمان خدا مبنی بر تطهیر خانه خدا، گر چه خطاب به حضرت ابراهیم(ع) و اسماعیل(ع) بود، اما همه موحدان، مخاطب آن هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: آنچه که در مسجد نباید به‌کار رود، مواردی است که انسان را از یاد خدا باز می‌دارد و این به این معنا نیست که در مساجد فضاسازی برای عبادت به‌کار نرود.

علم الهدی تأکید کرد: در ماه مبارک رمضان، بی‌تردید، نماز صبح باید به جماعت اقامه شود و اذان صبح نیز باید از مأذنه مساجد پخش شود.

وی، ماه رمضان را بهار تبلیغ عنوان کرد و خطاب به طلاب و روحانیون، گفت: این فرصت را مغتنم بدانید، بی‌تردید، در این ماه هیچ کاری مهم‌تر از تبلیغ نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین