کد خبر: ۸۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
دهها هزار تن برای حضور در گفت‌وگوی باراک اوباما، رییس‌جمهور سابق آمریکا و آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان درباره دموکراسی و مسئولیت جهانی همزمان با پانصدمین سالگرد اصلاحات در آلمان در برلین حضور یافتند.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، اعضای کلیسای پروتستان آلمان و بازیدکنندگان از سراسر جهان برای حضور در این سخنرانی در میدان یکی از میادین نمادین پایتخت آلمان تجمع کردند در حالیکه در پی حمله اخیر تروریستی در منچستر شرایط امنیتی در بالاترین سطح خود قرار دارد.

بر اساس گزارش‌ها و آنچنان که برگزارکننده این مراسم اعلام کرده‌اند بیش از ۱۰۰ هزار تن در این سخنرانی برای دیدن این مناظره و گفت‌وگو در برلین حضور یافته‌اند.

پس از این گفت‌وگو مرکل انتظار می‌رود که با دونالد ترامپ رییس‌جمهور جدید آمریکا همزمان با سفرش به بروکسل برای حضور در نشست سران ناتو دیدار و گفت‌وگو کند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: اوباما ، مناظره ، مرکل
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین