کد خبر: ۸۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
انتخابی تیم ملی رده ها و بزرگسالان کاراته در حالی پیگیری می‌شود که یکی از کاراته کاهای امید به دلیل مصدومیت راهی بیمارستان شد.
ناطقان: مسابقات انتخابی تیم ملی مردان کاراته کشورمان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در حالی امروز(پنج شنبه) به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می شود که محمدصادق فرجی رییس فدراسیون کاراته از صبح امروز در سالن مسابقات حضور دارد و رقابت ها را از نزدیک تماشا می‌کند. محسن آشوری سرپرست دبیری فدراسیون نیز در سالن حضور دارد.
مسابقات انتخابی در بخش نوجوانان و جوانان نیز صبح امروز برگزار شد و برترین ها معرفی شدند.
در حالی مسابقات انتخابی نوجوانان، جوانان و امید برگزار میشد که سهرابی کاراته کای رده امید به دلیل مصدومیت توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سجادگنج زاده طلایی بازی های کشورهای اسلامی به دلیل کسب مدال طلا از رقابت در این مسابقات معاف است. گنج زاده باحضور در سالن رقابت دیگر کاراته کاها را تماشا میکند.

امیرمهدی زاده که در بازی های کشورهای اسلامی مدال برنز کسب کرده بود نیز در سالن مسابقات حضور دارد اما به دلیل اینکه تنها نماینده وزن 60 کیلوگرم است؛ بدون انتخابی فیکس این وزن معرفی خواهد شد. مصطفی روستا حریف مهدی زاده بود که در یک وزن بالاتر مبارزه میکند.

در حاشیه برگزاری مبارزه ابراهیم حسن بیگی و سعید فرخی؛ برادر حسن بیگی که از کاراته های سابق تیم ملی است؛ کنار تاتامی دوم حضور داشت و از راه دور بادر خود را کوچ میکرد که داور مسابقات به او اخطار داد تا در صورتی که تاتامی را ترک نکند به ابراهیم حسن بیگی یک اخطار خواهند داد.

شهرام هروی سرمربی تیم ملی؛ حسین روحانی، شهاب سلطانی و سعید حسنی پور مربیان تیم ملی کاراته نیز در سالن حضور دارند.

مهران بهنام فر سرمربی تیم ملی جوانان پس از اتمام رقابت های انتخابی نوجوانان و جوانان همچنان در سالن حضور دارد و مسابقات بزرگسالان را تماشا میکند.

رقابت ها با حضور رییس کمیته داوران پیگیری میشود و در صورت نیاز پس از اعتراض بازیکنان در مورد امتیازهای رد و بدل شده؛ توسط داوران از طریق ویدیو چک ابهامات به وجود آمده رفع می شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین