کد خبر: ۸۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شود؛ در اینجا به معرفی اجمالی این گالری‌ها می‌پردازیم.
ناطقان: هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود. برای همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته برای شما داریم.  
 
گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شود و ما به معرفی اجمالی گالری و هنرمندانی که در آن آثار خود را عرضه می‌کنند، می‌پردازیم.  
 
گالری‌هایی که در طول این هفته برپا می‌شوند، عبارتند از:
 
گالری اُ

الهام یزدانیان، آثار خود را در این گالری از 29 اردیبهشت ماه عرضه کرده است و این نمایشگاه تا روز 9 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری اُ مراجعه کنند.

نگارخانه مهروا

پدرام رمضانی به همراه جمعی از هنرمندان آثار خود را در این گالری از 29 اردیبهشت ماه عرضه کرده است و تا 8 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه مهروا مراجعه کنند.

گالری دنا

حمید جانی پور به همراه جمعی از هنرمندان آثار خود را در این گالری از 29 اردیبهشت ماه عرضه کرده است و تا 12 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری دنا مراجعه کنند.

گالری آیریک

بردیا مولوی آثار خود را در این گالری از 29 اردیبهشت ماه سال جاری عرضه کرده است و تا 7 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری آیریک مراجعه کنند.

گالری امکان

داریوش حسینی، آثار خود را در این گالری از 29 اردیبهشت ماه عرضه کرده است و تا 12 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری امکان مراجعه کنند.

گالری سیحون

سولماز توحید لو آثار خود را در این گالری از 29 اردیبهشت ماه عرضه کرده است و تا 10 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری سیحون مراجعه کنند.  

گالری آتبین

رضا رزم آثار خود را در این گالری از 29 اردیبهشت ماه عرضه کرده است و تا روز 9 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری آتبین مراجعه کنند.

گالری دستان + 2

منوچهر یکتایی و لیلی متین دفتری آثار خود را در این گالری از 29 اردیبهشت ماه عرضه کرده است و تا 12 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری دستان + 2 مراجعه کنند.

نگارخانه الهه

پوریا نهایی آثار خود را از 28 اردیبهشت ماه در این گالری عرضه کرده است و تا 8 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه الهه مراجعه کنند.

گالری نگاه

جمعی از هنرمندان آثار خود را از 5 تا 31 خرداد ماه سال جاری در این گالری عرضه می کنند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری نگاه مراجعه کنند.

گالری نک

سپیده مهرگان آثار خود را از 5 تا 12 خرداد ماه سال جاری در این گالری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری نک مراجعه کنند.

گالری سایه

جمعی از هنرمندان آثار خود را از 5 تا 17 خرداد ماه سال جاری در این گالری عرضه می کنند. علاقه‌مندان می توانند برای بازدید به گالری سایه مراجعه کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین