کد خبر: ۸۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
سخنگوی سازمان آتش نشانی از مرگ ۲ مرد در حریق یک ساختمان متروکه ۲ طبقه خبرداد.
آتش سوزی سید جلال ملکی گفت: ساعت ۲ و ۴۶ دقیقه بامداد، آتش سوزی در یک خانه قدیمی متروکه واقع در خیابان دماوند، خیابان سبلان جنوبی به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای ۲ ایستگاه سازمان آتش نشانی در محل حاضر و امدادرسانی‌های خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهارکرد: محل حادثه یک خانه متروکه قدیمی ۲ طبقه بود که به محلی برای دپوی ضایعات تبدیل شده و زمان حضور آتش نشان‌ها در محل، کاملا شعله ور شده بود.

ملکی با تاکید بر عملیات دشوار آتش نشان‌ها خاطرنشان کرد: زمان حضور آتش نشان ها، در ساختمان قفل بود و نیرو‌ها از حیاط ملک مجاور وارد شدند.

وی از مرگ ۲ مرد در این حادثه خبرداد و تصریح کرد: زمانی که آتش نشان‌ها عملیات خود را آغاز کردند، با پیکر سوخته ۲ مرد حدودا ۴۰ ساله مواجه شدند و پیکر آن‌ها برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص زمان اتمام عملیات اذعان کرد: آتش نشان‌ها ساعت ۴ و ۳۷ دقیقه پس از ایمن سازی محیط، عملیات خود را به اتمام رساندند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین