کد خبر: ۸۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
رئیس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری شهرستان شهرری گفت: پس از اعتراض اصحاب پرونده نسبت به رای دادگاه بدوي، پرونده در شرف ارسال به دادگاه تجدید نظر است.
ناطقان: قاضی جورابراهیمیان رئیس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری شهرستان شهرری  به آخرین وضعیت پرونده کلاهبرداری میلیاردی در شهرری اشاره کرد و گفت: پس از برگزاری جلسات رسیدگی به پرونده کلاهبرداری میلیاردی در شهرری حکم بدوی دادگاه در اسفندماه سال گذشته صادر شد.

وی گفت: پس از صدور حکم بدوی اصحاب پرونده نسبت به حکم بدوی اعتراض داشته و نسبت به این حکم اعتراض خود را اعلام کردند.

این مقام قضایی بیان کرد: لذا در حال حاضر پرونده در حال بررسی و تجمیع لوایح و اعتراضات است که پس از انجام این امور به دادگاه تجدید نظر ارسال شود.

به گزارش خبرگزاری میزان، در این پرونده کلاهبرداری ۵ کارمند که با طراحی نقشه‌ای پیچیده از ۴۳۷ نفر از متقاضیان خرید خودرو کلاهبرداری کرده‌اند، در دادگاه کیفری ۲ شهرری محاکمه شدند. متهمان با وعده فروش خودرو، زیر قیمت کارخانه‌های تولید کننده، دست‌کم ۲۷ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده‌اند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین