کد خبر: ۸۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
مالک پیشین اینتر در حالی به تعریف و تمجید از لوچانو اسپالتی پرداخت که تیمش به دنبال جذب مربی جدید است.
ناطقان: به نقل از توتو اسپورت، لوچانو اسپالتی در این فصل نتوانست تیمش را به قهرمانی برساند ولی همین که توانست تا هفته های پایانی با یوونتوس بر سر عنوان قهرمانی بجنگد، حائز اهمیت بود.

در حال حاضر صحبت های زیادی درباره جدایی این مربی از جمع رمی‌ها به گوش می‌رسد. در همین رابطه ماسیمو موراتی که تیمش بعد از اخراج استفانو پیولی به دنبال جذب مربی جدید است، در این زمینه گفت: پیولی مربی قابلی است که از نظر تاکتیکی تیمش در بهترین شرایط همیشه قرار می‌گیرد چون به خوبی فوتبال را می فهمد و این نمایش زیبا را در تیم‌هایش می بینم. چه زمانی که در روسیه مربیگری می‌کرد و چه زمانی هم که در رم کار کرد.

او ادامه داد: دوست دارم این مربی را در اینتر ببینم. با این حال حتی اگر این اتفاق هم رخ ندهد، مطمئن هستم فصل آینده خیلی بهتر از این فصل برای ما خواهد بود. هواداران باید به تیم باور داشته باشند. در حال حاضر اولویت برای ما این است که بتوانیم مربی جدیدی برای خودمان داشته باشیم تا خیلی زود بازیکنان مورد نظر او جذب شوند و بتوانیم فصل خوبی در لیگ داشته باشیم. اینتر باشگاه بزرگی است و می‌تواند هر بازیکنی که می خواهد به خدمت بگیرد آن هم بدون در نظر گرفتن اینکه تیم در لیگ قهرمانان حاضر نیست.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین