کد خبر: ۸۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
عضو فراکسیون امید در گفتگو با "ناطقان":
نماینده مردم سبزوار در مجلس ادامه داد: هوش سیاسی و توان مدیریتی لاریجانی اثبات شده است و با توجه به کارنامه قابل قبولی که از وی در سالهای اخیر دیده ایم، امیدوارم با رای قاطع نمایندگان چارچوب فعلی هیئت رئیسه حفظ شود.
رمضانعلی سبحانی فر (عضو فراکسیون امید) در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" با تشریح فضای مجلس در آستانه انتخابات هیئت رئیسه گفت: در ایام اخیر جلسات بسیاری در بین فراکسیون و گروه های مختلف نمایندگان در این باره برگزار شده، ولی قاطبه نمایندگان از عملکرد ریاست مجلس "راضی" هستند و فقط ممکن است در سطوح پائین تر تغییراتی متوجه هیئت رئیسه شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس ادامه داد: هوش سیاسی و توان مدیریتی لاریجانی اثبات شده است و با توجه به کارنامه  قابل قبولی که از وی در سالهای اخیر دیده ایم، امیدوارم با رای قاطع نمایندگان چارچوب فعلی هیئت رئیسه حفظ شود.

این چهره سیاسی در پاسخ به این سوال که ریاست مجلس باید دارای چه ویژگیهای باشد تاکید کرد: رسالت خانه ملت تقنین و نظارت است، لذا برای تحقق این دو وظیفه خطیر، نیازمند ریاست فردی بر مجلس هستیم که علی رغم توان مدیریتی، دارای ارتباطات گسترده و مثبت با نهادهای حاکمیتی باشد.

سبحانی فر با یادآوری روحیه اخلاق مدار محمدرضا عارف گفت: حضور و مدیریت ایشان در فراکسیون امید، به پویایی و نشاط مجلس کمک شایانی کرده و بدون شک ریاست مجلس می باید از ظرفیت های ایشان در جهت پیشبرد اهداف قوه مقننه استفاده نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین