کد خبر: ۸۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
انریکه سرسو نسبت به شایعه جدایی گریزمان از اتلتیکومادرید واکنش نشان داد.
ناطقان: به نقل از آس، انریکه سرسو برای دیدار نهایی کوپا دل ری بین دو تیم بارسلونا و آلاوس در ورزشگاه ویسنته کالدرون حضور داشت. او پس از بازی درباره موضوعات مختلفی از جمله پایان کالدرون و آینده آنتوان گریزمان صحبت  کرد.

فینال کوپا دل ری آخرین بازی رسمی در ویسنته کالدرون بود. رییس باشگاه اتلتیکومادرید در این‌باره گفت‌: بازی فوق‌العاده‌ای بود همچون دیدار پایانی اتلتیکو در لالیگا. دوشنبه در حضور همه قدیمی‌ و ستاره‌ها با این ورزشگاه خداحافظی  می‌کنیم. متاسفانه باید از این استادیوم خداحافظی کنیم چون این جا فوق‌العاده‌ بود و مردم فوق‌العاده‌ای به این مکان می‌آمدند، با این حال زندگی ادامه‌ دارد.

او افزود: در بازی رسمی ستاره‌های بزرگی  که در این ورزشگاه بازی کردند، حضور خواهند شد و در آن روز به طور رسمی کالدرون برای همیشه بسته خواهد شد.

سرسو درباره شایعات جدایی گریزمان از اتلتیکو گفت‌: او در واندو متروپولیتنا (ورزشگاه فصل آینده قرمز و سفید پوشان) بازی خواهد کرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین