کد خبر: ۸۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
در آستانه به بیست و هشتمین سالگرد پاسداشت رحلت ملکوتی امام خمینی (ره)، شهرداری منطقه یک اقدام به آماده سازی مسیرهای منتهی به جماران برای حضور زائران بیت و حسینیه امام (ره) کرده است.
ناطقان: سید علیرضا حسینی قائم مقام شهردار منطقه 1 با اعلام اقدامات اجرایی در خصوص برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم ارتحال امام (ره) ،خاطر نشان کرد: امروز بزرگترین وظیفه ما ملت ایران این است که درس های آن امام (ره ) بزرگوار را مرور کنیم و با توکل به خدا و تقویت روح اخلاص و همبستگی ، حرکت عظیمی که آن امام حمام آغاز کرد را ادامه دهیم.
وی تعویض پرچم های بزرگراهی و نگهداری پایه پرچم ها ،ترمیم و پوشش دیوارهای جماران ،ساماندهی فضای سبز و پاکسازی و رفت و روب محوطه ساختمان ستاد مرکزی و مسیر منتهی به جماران را از اقدامات شهرداری منطقه یک در خصوص برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) عنوان کرد.
وی گفت: چاپ و نصب بنر تصویر حضرت امام خمینی(ره) توسط اداره زیباسازی،پلاک های دیوار کوب و پاکسازی شعار نویسی ها در تمامی مسیرهای منتهی به جماران، هماهنگی و مکاتبه لازم با مسئولین سازمانهای آتش نشانی ، مرکز اورژانس و راهنمایی و رانندگی در خصوص جلوگیری از وقوع احتمالی حوادث و ارائه خدمات پزشکی و برقراری نظم در عبور و مرور در محدوده و میدان جماران ، خیابان یاسر و خیابان شهید حسنی کیا از دیگر اقدامات این منطقه در راستای برگزاری بیست و هشتمین مراسم رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) است.
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، به گفته وی برپایی پردیس فرهنگی جماران از 12 الی 15 خرداد ماه با هدف ارائه مفاهیم ارزشمند اسلامی ، خدمات فرهنگی و محصولات قرآنی به زائرین در مسیر میهمانان و زائران بیت امام (ره) از دیگر برنامه های اجرایی است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین