کد خبر: ۸۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
با استفاده از دارچین، مغز بادام و پسته شله زرد سفره افطارتان را خوش‌مزه‌‌تر کنید.
ناطقان: شله زرد از دسرهای شیرین و خوش طعمی است که این روز‌ها در بیشتر سفره‌های افطار به چشم می‌خورد.

این پیش غذا گرچه در مقایسه با شیربرنج و فرنی از ارزش تغذیه‌ای بالایی برخوردار نیست، ولی وجود آن در سفره افطار می‌تواند بر تنوع خوردنی‌های این وعده بیفزاید و مصرف شش تا هفت قاشق آن انرژی از دست رفته را جبران و بی حالی و خستگی روزه دار را رفع کند.

یکی از مواد غذایی که برای تزیین شله زرد‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و اتفاقا خیلی هم به خوشمزه شدن آن کمک می‌کند، دارچین است.

شله زرد افطار را به همین راحتی تزئیین کنید+تصاویر

این پودر خوشمزه می‌تواند معجزه گری باشد در دستان شما، شما می‌توانید با تکیه بر استعداد و هنر درونی‌تان و پودر دارچین انواع و اقسام طرح‌ها را روی شله زرد‌های پیاده کنید، حتی می‌توانید از قالب‌های مخصوص هم برای این کار استفاده کنید. بعد هم آن‌ها را کنار هم قرار دهید و از دیدن آثار هنری تان لذت ببرید.

شله زرد افطار را به همین راحتی تزئیین کنید+تصاویر

یکی دیگر از چیزهایی که می‌تواند به شما در تزیین شله زرد‌ها کمک کند، خلال پسته و بادام است. با خلال پسته و بادام انواع و اقسام طرح‌ها را می‌توانید روی شله زرد‌ها پیاده کنید و از آن‌ها لذتت ببرید.

شله زرد افطار را به همین راحتی تزئیین کنید+تصاویر

یکی دیگر از روش‌های تزئیین شله زرد این است که پس از کشیدن شله زرد در ظرف‌ها شله زرد‌های باقی مانده در ته قابلمه را با کمی دارچین و پودر کاکائو قاطی کنیدسپس این مواد را داخل کیسه فریزر بریزید و به سلیقه خودتان تزئیین کنید.

شله زرد افطار را به همین راحتی تزئیین کنید+تصاویر

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین